alergaceala.ro
alergaceala.ro
alergaceala.ro - BodyShape 6-Week Challenge ...prima zi



URMĂTOARELE EVENIMENTE PERSONALE CONFIRMATEalergaceala.ro
alergaceala.ro
2019.11.10 🏃alergaceala.ro  Athens Authentic Marathon / 42K300+ alergaceala.ro
2019.11.17 🏃alergaceala.ro  adidas CityRun FulHam / 10K alergaceala.ro
2020.08.27 🏃alergaceala.ro  UTMB Orsières/Chamonix / OCC 56K3500+

EXPERIENȚA PERSONALĂ CA PACE(MAKE)Ralergaceala.ro
alergaceala.ro
2016 🏃alergaceala.ro  1h50/21K / VW Bucharest HalfMarathon
2016 🏃alergaceala.ro  4h15/42K / Bucharest International Marathon
2017 🏃alergaceala.ro  2h00/21K / Mezza Maratona di Treviso, Italia
2017 🏃alergaceala.ro  1h45/21K / VW Bucharest HalfMarathon
2017 🏃alergaceala.ro  1h40/21K / Brasov International Marathon
2017 🏃alergaceala.ro  1h45/21K / Bucharest International Marathon
2017 🏃alergaceala.ro  4h00/42K / Maratona di Venezia, Italia
2018 🏃alergaceala.ro  4h00/42K / Gran Canaria Maraton, Spania
2018 🏃alergaceala.ro  1h40/21K / VW Bucharest HalfMarathon
2018 🏃alergaceala.ro  3h45/42K / Bucharest International Marathon
2018 🏃alergaceala.ro  2h00/21K / Arobs Transylvania HalfMarathon Cluj
2019 🏃alergaceala.ro  1h40/21K / VW Bucharest HalfMarathon
2019 🏃alergaceala.ro  3h45/42K / Chisinau International Marathon
2019 🏃alergaceala.ro  2h00/21K / Arobs Transylvania HalfMarathon Cluj
2019 🏃alergaceala.ro  1h40/21K / Bucharest International Marathon

RECORDURI PERSONALE OFICIALE ÎN COMPETIŢII
alergaceala.ro
alergaceala.ro3K / 2019.10.27 🏃alergaceala.ro alergaceala.ro11'48"/ Urban Athletics 3000
alergaceala.ro5K / 2018.07.08 🏃alergaceala.ro alergaceala.ro20'34"/ Betano 5K Night Run
10K / 2019.04.07 🏃alergaceala.ro alergaceala.ro41'45"/ Uniqa 10K Bucharest
21K / 2018.05.20 🏃alergaceala.ro alergaceala.ro1h30'38"/ Semimaratonul Târgoviște
21K / 2019.03.17 🏃alergaceala.ro alergaceala.ro1h35'37"/ Athens Half-Marathon
42K / 2017.12.01 🏃alergaceala.ro alergaceala.ro 3h35'00"/ Maratonul 1 Decembrie
42K / 2018.11.10 🏃alergaceala.ro alergaceala.ro 3h37'11"/ Istanbul 40th Marathon

Alergaceala APK Download
alergaceala.ro

SUSȚINUT ÎN PAȘI DE ALERGARE

BodyShape Transformation Gym adidas Runners Bucharest Kalenji ...by Decathlon
RoHost ...servicii de găzduire și domenii web EuroStarGaz Silvian Nectar BIO-TECH

MONITORIZAT PRIN GPS ÎN PAŞI DE ALERGARE

Ionut Petcu - alerg cu Garmin VivoActive HR

CITESC ȘI RECOMAND

Cabral Ibaka - cabral.ro - Zâmbește, lume! ;) Zâmbet şi Sănătate Andreea Pavel - Sports, health, lifestyle Adrenallina.ro FishEye Studio - Grafica, web design si fotografie

STATISTICI PERSONALE ÎN PAȘI DE ALERGARE

rezultate Ionut Petcu - profil ITRA Ionut Petcu ...profil Strava Ionut Petcu ...profil Garmin Ionut Petcu ...profil Runtastic Ionut Petcu ...profil Endomondo Ionut Petcu ...profil Runkeeper Ionut Petcu - profil rezultate 42km.ro
alergaceala.ro
alergaceala.ro
alergaceala.ro alergaceala.ro
alergaceala.ro
Translate
alergaceala.ro

BodyShape 6-Week Challenge ...prima zi

alergaceala.ro

14.10.2019
E luni. Zi luuungă. Nu sunt o persoană prea matinală. Mai ales când ar trebui să ies din casă înaintea soarelui şi să revin, după ce ultimele raze de lumină îşi dau duhul în favoarea nopţii. Dar... gata, am pornit pe acest drum, să fie primul pas înainte. La ora asta, înainte de şapte dimineaţa e altă atmosferă la metrou, mai degajată, gata să ia cu asalt orele noii săptămâni.

Planul de bătaie BodyShape 6-Week Challenge presupune printre altele, cel puţin trei antrenamente de grup. Săptămâna asta este mai scurtă pentru mine, joi pornesc spre Cappadocia. Astfel că, prima prezenţă am bifat-o matinal, puțin după ce soarele s-a cocoțat pe cer, urmând ca următoarele două să le experimentez afterwork, așa cum plănuiam.

alergaceala.ro

Sesiunea de grup de azi a cuprins mai multe seturi de repetări de tip circuit prinse în 40 de minute, jumătate cu un interval de lucru 40/20, jumătate cu 35/15, adică prima valoare în secunde workout și a doua valoare ca recuperare. Evident, cu timpul, intervalul va varia, dar și greutățile ridicate, sau intensitatea lor, aşa că, să înceapă distracţia şi să lăsăm în urmă excesul.

În prima zi am setat linia de plecare, s-au făcut măsurători la taliei și bustului, 103/106. Analizorul profesional Tanita, a preluat valorile compoziţiei mele corporale de start. Procentajul de grăsime din corp, nivelul de grăsime viscerală, masa musculară, masa osoasă din corp, masa de apă din corp cu nivelul de hidratare. Start? Numa' 82.2 kilograme, distribuite în diagrama de mai jos.

alergaceala.ro

Rezultatele nu sunt o surpriză pentru mine. Sunt o persoană destul de activă, care face sport constant, cu sute de kilometri parcurşi lunar. Mdaaa, aproape toate valorile sunt pe verde, ceea ce nu este rău, dar am de unde să dau jos cel puţin cele şase kilograme, chiar şi zece, fără a pierde din masa musculară. Promiţător, cel puţin pe hârtie. Depinde acum şi perioada zilei de măsurare, sau alţi factori.

Verdele ar trebui să fie şi în farfurie, parte din curcubeul de culori al meselor. Prezenţa matinală la primul antrenament de grup a fost condiţionaţă de participarea afterwork la seminarul de nutriţie, găzduit de Flavius Ursachi, nutriţionist, antrenor, triplu campion naţional la fitness. Au fost expuse principiile unei alimentații sănătoase, dar şi secrete de pus în practică pentru a obţine rezultate rapide.

alergaceala.ro

La mijlocul zilei am (mai) primit o insignă, pentru alegerea de a mânca un prânz sănătos. Marketing sau nu, ideea mi se pare interesantă. Folosind Strava sau oricare altă aplicaţie de monitorizare, pentru diverse activităţi primeşti insigne în cont. Dar... să le primeşti fizic, să le pui undeva în calea ochilor, confirmă progresul paşilor tăi, chiar dacă sunt timizi, spre destinaţie.

Prima zi a fost bine, nu sunt impuse restricţii. Ci doar recomandări. În zilele fără antrenamente proporţia de alimente la oricare dintre cele trei mese, cel puțin jumătate ar trebui să conţină legume. Cealaltă jumătate ar trebui ocupată în două treimi de proteine şi ultima, cu grăsimi neprocesate. În zilele cu intensitate, proteinele ar trebui să deţină cealaltă jumătate, dar şi o parte de carbohidraţi, pentru energia consumată.

alergaceala.ro

Se recomandă şi o săptămână, de testare a corpului. Fără cafea, alcool, lactate şi alimente procesate, pentru a vedea răspunsul corpului la schimbări şi de a maximiza punctele cheie pentru rezultate benefice organismului. Nu pare greu. Nu sunt un consumator cu pofte la oricare din alimente. Doar la ceva dulce, dar încă nu am avut solicitări care să mă pună pe avarii.

Tragem linie. Corpul nu se resimte, dar ar trebui să consum mai multă apă. Hidratarea ajută, iar resursele sunt la îndemână. Stay fit don’t quit!


#bodyshape #transformation #bodyshapetransformation #bethere #inspireothers #bethechange #personal #personalchallenge #challenge #motivation #morethanyouknow #alergaceala #dayone

alergaceala.ro
Copyright (c) 1999-2019 enJoy - Toate drepturile rezervate.
...enJoy stats! | 1.72.91109